مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-25سياسي

آخرین اخبار از انتقال پایتخت/جلسات شورای مربوطه در دولت سیزدهم تشکیل نشده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت اجرای قانون ساماندهی تهران و امکان سنجی انتقال، - عضو کمیسیون شورا های مجلس ضمن انتقاد از عدم تشکیل جلسه شورای انتقال پایتخت در دولت سیزدهم گفت: این موضوع را از طریق ابزار های نظارتی مجلس پیگیری خواهم کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت اجرای قانون ساماندهی تهران و امکان سنجی انتقال، گفت: موضوع انتقال پایتخت با هدف تمرکز زدایی انجام خواهد شد و این قانون نیز به منظور امکان سنجی انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران است.

وی با اشاره به قانون امکان سنجی انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران و تشکیل یک شورا به منظور انتقال پایتخت در همین راستا، افزود:سران سه قوه، 6 وزیر و مسئولانی از نیرو های مسلح نیز عضو این شورا هستند و هر گونه تصمیم گیری درباره ساماندهی و انتخاب یک نقطه برای انتقال پایتخت باید در این شورا اتخاذ شود.

عضو کمیسیون شورا های مجلس با بیان اینکه متاسفانه در دولت سیزدهم تا کنون شورای ساماندهی تهران و امکان سنجی انتقال پایتخت سیاسی ـ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از انتقال پایتخت/جلسات شورای مربوطه در دولت سیزدهم تشکیل نشده است

آخرین اخبار از انتقال پایتخت/جلسات شورای مربوطه در دولت سیزدهم تشکیل نشده است