مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-08سياسي

مستکبرین با شعار حقوق بشر جنگ و آوارگی را به ملت ها تحمیل کرده اند


امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز جهانی حقوق بشر، گفت: این روز برای مدعیان حقوق بشر تنها یک رسوایی است و مستکبرین با شعار حقوق بشر کودک کشی، آوارگی زنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به جنگ ایران و عراق، گفت: 18 آذر سال 1370 یک دستاورد بین المللی نصیب ایران اسلامی شد و سازمان ملل رسماً مقصر و شروع کننده جنگ را شخص صدام اعلام کرد که این بسیار مهم است زیرا سال ها ما به دنبال این موضوع بودیم.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: نزدیک به هشت سال جنگ ایران و عراق طول کشید که این نتیجه ریاست یک فرد احمق، فرعون صفت و خائن بر یک کشور بود که با یک سری سیاست گذاری های غلط و طمع ورزی های مادی و شیطانی 2 ملت را روبروی هم قرار داد.

وی با اشاره به سیاست ها و دخالت های نادرست مستقیم و غیرمستقیم بعضی دولت ها در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، افزود: در این جنگ یک میلیون نفر از هر 2 ملت کشته شدند و قریب یک هزار و 200 میلیارد دلار خسارت وارد شد و بین 2 ملت تفرقه و جنگ ایجاد شد.

نکونام با اشاره به اینکه از نعمت های بسیار بزرگ ایران اسلامی حاکمیت ولی فقیه بر مردم است، بیان کرد: بر اساس مفاهیم قرآنی و دینی افراد مومن و تربیت شده در سایه مکتب وحی باید حاکم بر مردم باشند و از حاکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستکبرین با شعار حقوق بشر جنگ و آوارگی را به ملت ها تحمیل کرده اند

مستکبرین با شعار حقوق بشر جنگ و آوارگی را به ملت ها تحمیل کرده اند