مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-03سياسي

معاون وزیر علوم: «جمهوری اسلامی ایران» پانزدهمین قدرت علمی دنیاست


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با بیان اینکه رتبه های علمی 1 منطقه و 15 دنیا در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: طی 40 سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری داشته ایم و در بسیاری از شاخص ها جزو کشورهای برتر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سجاد محمدعلی نژاد در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، سید علی قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام(ره) و جعفر احمدی رییس پارک و علم و فناوری در پارک علم و فناوری استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه کشورمان در حوزه علمی پیشرو است و با افق سال 1404 در رتبه بندی های مختلف در حال عبور از سایر کشورها هستیم.

وی با بیان اینکه رتبه های علمی 1 منطقه و 15 دنیا در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: طی 40 سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری داشته ایم و در بسیاری از شاخص ها جزو کشورهای برتر هستیم.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم تصریح کرد: یکی از دغدعه های اصلی وزارت علوم مساله محوری است که دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری در کنار وظایف ذاتی خود باید به سمت رفع نیازهای کشور سوق داده شوند.

محمدعلی نژاد، دانشگاه بین المللی امام(ره) و پارک علم و فناوری قزوین را جزو برجسته ترین مراکز علمی کشور دانست و خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر علوم: «جمهوری اسلامی ایران» پانزدهمین قدرت علمی دنیاست

معاون وزیر علوم: «جمهوری اسلامی ایران» پانزدهمین قدرت علمی دنیاست