مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-21بين الملل

جوانان فلسطینی چگونه نظامیان صهیونیست را دچار جنون می کنند؟


رسانه های عبری زبان 76 روز پس از جنگ غزه نوشته اند، صدها نظامی این رژیم در جریان جنگ غزه دچار اختلالات روحی و روانی شده و به روانشناس مراجعه کرده اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - صهیونیست ها طی 76 روزی که از جنگ غزه می گذرد، متحمل ضربات زیادی شده اند و این ضربات فقط در حوزه نظامی و اقتصادی نبوده است.

یکی از این حوزه ها، روح و روان است که اهمیت آن در چنین شرایطی بی نهایت مهم است.

رسانه های این رژیم نوشته اند، دست کم 500 نظامی شان دچار اختلالات روحی و روانی شده و مجبور شده اند تحت نظر روانشناس قرار بگیرند.

ایجاد اختلالات روحی و روانی در شرایط جنگی، امر غریبی نیست اما نه طی 76 روز! دلیل روانی شدن این تعداد نظامی در مدت کم نیز جالب است: ترس از کمین نیروهای مسلح یمن (!) خبرگزاری مهر در این باره نوشته است: روزنامه عبری زبان هاآرتص اعلام کرد که حداقل 500 سرباز اسراییلی روانی شده اند.

در گزارش این روزنامه عبری زبان همچنین آمده است که این نظامیان از ابتدای جنگ غزه تاکنون با مشکلات روانی، اختلالات روحی، استرس پس از سانحه و.

مواجه بوده اند.

اختلال روانی نظامیان اسراییلی در نتیجه جنگ در غزه و عدم دستیابی به نتایج ملموس از سوی ارتش و همچنین تحت تاثیر نگرانی از کمین نیروهای حماس در غزه تشدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان فلسطینی چگونه نظامیان صهیونیست را دچار جنون می کنند؟

جوانان فلسطینی چگونه نظامیان صهیونیست را دچار جنون می کنند؟