مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 00:302023-11-27سياسي

ایجاد بیش از 34 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از 34 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مرحله اول در استان اردبیل ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کانون های مساجد اردبیل، مصطفی آمون اظهار کرد: بیش از 34 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مرحله اول در استان اردبیل ایجاد شده است که مدیران این کانون ها پس از شرکت در دوره های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی مجوز فعالیت کانون تخصصی را دریافت می کنند.

وی افزود: دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل با هدف ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب و در سه ساحت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اهمیت و نقش بانوان در خانواده و جامعه، تصریح کرد: برای بهره مندی از ظرفیت بی بدیل خواهران در حوزه خانواده و توسعه جامعه اسلامی، تاسیس کانون های فرهگی هنری تخصصی خواهران را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران کانون های تخصصی خواهران و تقویت شبکه های بانوان در بستر کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 34 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل

ایجاد بیش از 34 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل