مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-20سياسي

معرفی دستاوردهای ایران، غرورملی و هویت ایرانی را عمیق تر می کند


معرفی درست دستاوردهای ایران در قالب اردوی راهیان پیشرفت، می تواند روحیه غرور ملی و افتخار به هویت ایرانی را عمیق تر کرده و بر نشاط اجتماعی می افزاید.

- ایسنا/هرمزگان رییس بسیج رسانه هرمزگان گفت: معرفی درست دستاوردهای ایران در قالب اردوی راهیان پیشرفت، می تواند روحیه غرور ملی و افتخار به هویت ایرانی را عمیق تر کرده و بر نشاط اجتماعی می افزاید.

سرهنگ پاسدار محمدرسول جلالی، امروز (بیست و نهم آذرماه)، در آیین آغاز به کار اردوی راهیان پیشرفت اصحاب رسانه استان هرمزگان که در مجتمع کشتی سازی برگزار شد، اظهار کرد: اردوی راویان پیشرفت در راستای فرامین مقام معظم رهبری و با هدف امیدآفرینی در جامعه برگزار شده تا دستاوردهای انقلاب و نظام در بخش های مختلف به ویژه صنعت به جامعه معرفی شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران در دوران عمر بیش از 40 ساله خود دستاوردهای بسیاری داشته که برخی از آن ها در حوزه صنعتی است که باید به جامعه معرفی شود.

رییس بسیج رسانه هرمزگان ادامه داد: خبرنگاران حاضر در این اردو از بخش های مختلف مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کرده و با دستاوردهای مهم این حوزه آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دستاوردهای ایران، غرورملی و هویت ایرانی را عمیق تر می کند

معرفی دستاوردهای ایران، غرورملی و هویت ایرانی را عمیق تر می کند