مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-22اجتماعي

مشارکت جامعه محلی، راه حل مقابله با بحران ها در بافت تاریخی


مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد همکاری جامعه محلی را بهترین راه حل برای مقابله با بحران هایی همچون آبگرفتگی و سیل در بافت تاریخی برشمرد.

- ایسنا/یزد مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد همکاری جامعه محلی را بهترین راه حل برای مقابله با بحران هایی همچون آبگرفتگی و سیل در بافت تاریخی برشمرد.

علیرضا نقوی در همایش مدیریت بحران ویژه محلات شهر یزد که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیر منطقه چهار شهرداری، رییس مدیریت بحران شهرداری، رییس سازمان آتش نشانی و رییس میراث فرهنگی شهرستان برگزار شد، به وضعیت یزد در بحران ها به ویژه سیل سال گذشته اشاره و تصریح کرد: خوشحالیم که از سوی مدیریت بحران شهرداری این همایش برگزار شد و توفیق حاصل شد تا به عنوان دومین جلسه با معتمدین محلات بافت تاریخی در خدمت شما باشیم.

وی افزود: شهر یزد به جهت وضعیت جغرافیایی در پایین ترین قسمت قرار دارد و در بارندگی های همچون سال گذشته شاهد بیشترین آسیب بودیم که البته با اقداماتی که طی یکسال گذشته انجام گرفت و اختصاص بودجه برای بحران سیل؛بخش بزرگی از مشکلات رفع شده است.

نقوی نقشه بارندگی شهر یزد در سالیان گذشته را یادآور شد و ادامه داد: بزرگان محلات و قدیمی ها بیان می کنند مسیر سیلاب در سال 1335 در سیل سال 1401 تکرار شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت جامعه محلی، راه حل مقابله با بحران ها در بافت تاریخی

مشارکت جامعه محلی، راه حل مقابله با بحران ها در بافت تاریخی