مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 07:352023-12-16سياسي

محسنی اژه ای: عاملان جنایتکار راسک مجازات خواهند شد


حجت الاسلام والمسلمین اژه ای طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیموَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / 169) دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت زده و خشمگین شده اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مرزبانی فراجا مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم هستند، بر زمین ریختند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان، برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای خانواده هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: عاملان جنایتکار راسک مجازات خواهند شد

محسنی اژه ای: عاملان جنایتکار راسک مجازات خواهند شد