مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-20بين الملل

امیرعبداللهیان: زمان به ضرر دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی است


در دیدار حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر برخی موضوعات مورد اهتمام دوجانبه و منطقه ای از جمله تحولات فلسطین و غزه مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

- در دیدار حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر برخی موضوعات مورد اهتمام دوجانبه و منطقه ای از جمله تحولات فلسطین و غزه مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان روابط سیاسی میان دو کشور را سازنده و متمایز توصیف کرد و بر لزوم تقویت تلاشهای مشترک به منظور ارتقای روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه همپای روابط سیاسی دو کشور تاکید نمود.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از اجرای بخش های مهمی از توافقات رؤسای دوکشور، به برگزاری موفق اجلاس اخیر کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور اشاره کرد و پیگیری مشترک برای اجرای کامل توافقات را خواستار شد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به مسئله فلسطین و تحولات غزه به عنوان مهمترین موضوع مشترک مورد اهتمام و پیگیری دو کشور در دو ماهه اخیر با هدف توقف پایدار حملات نظامی رژیم اسراییل علیه شهروندان در غزه و ارسال کمک های انسان دوستانه، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: زمان به ضرر دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی است

امیرعبداللهیان: زمان به ضرر دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی است