مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-20اقتصادي

تحویل 3354 واحد مسکونی گلستان در شب یلدا/ تحقق وعده رییس جمهور


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه سفر نخست رییس جمهور دستاوردهای بسیاری را در حوزه های راه و مسکن برای استان داشته است، افزود: همزمان با شب یلدا 3354 واحد مسکونی شهری و روستایی گلستان تحویل متقاضیان می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه سفر نخست رییس جمهور دستاوردهای بسیاری را در حوزه های راه و مسکن برای استان داشته است، افزود: همزمان با شب یلدا 3354 واحد مسکونی شهری و روستایی گلستان تحویل متقاضیان می شود.

مهدی ملک در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان حدود 178 هزار میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی را در دست اقدام دارد، اظهار کرد: از این رقم 95 هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری و 82 هزار میلیارد ریال شروع عملیات اجرایی هستند.

وی با تأکید بر اینکه در قالب اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن، یک هزار و 854 واحد شهری و هزار و 500 واحد روستایی تکمیل شده و همزمان با سفر دوم رییس جمهور به بهره برداری می رسد، ادامه داد: عملیات احداث 10 هزار و 7 واحد مسکونی 5 هزار واحد شهری و 5 هزار و 7 واحد روستایی در این سفر آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 3354 واحد مسکونی گلستان در شب یلدا/ تحقق وعده رییس جمهور

تحویل 3354 واحد مسکونی گلستان در شب یلدا/ تحقق وعده رییس جمهور