مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:512023-11-24سياسي

آل هاشم: قطعا نفع همه گروه ها و مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی تبریز اظهار کرد: انتخابات و صندوق رای همواره در جامعه ما دارای شان و جایگاه بزرگی بوده است؛ انتخابات در نظام دینی ما هیچگاه تشریفاتی نبوده و امامین انقلاب همواره روی مشارکت حداکثری تاکید داشتند.

  وی افزود: در دیدار اخیر رهبر انقلاب با اعضای فقهای شورای نگهبان و حقوقدان، ایشان بر همگان مکلف فرمودند که زمینه حضور پرشور مردم را فراهم کنند.

  امام جمعه تبریز با بیان اینکه هر از گاهی صحبت از تحریم انتخابات توسط برخی جریان های سیاسی در رسانه های خارجی منتشر می شود، ادامه داد: این حرف ها  خدمت به جامعه نیست و این حرف ها دقیقا مال کسانی است که  در زمان فتنه سال 88 می گفتند نه لبنان و نه غزه جانم فدای ایران.

وی با تاکید به اینکه همین زیاده گویی های آن طرفی امروز می خواهند انتخابات مردم را تحریم کنند، افزود: نمی دانند که اکثر جریانات سیاسی در داخل کشور که در حال فعالیت هستند همه آماده برای حضور حداکثری در انتخابات شده اند.

  امام جمعه تبریز ابراز کرد: حرف های تحریم انتخابات خدمت به جامعه نیست چرا که هر کسی دلسوز ایران و این کشور است باید مدافع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد ولو مذهبی نباشد؛ زیرا ایرانی که هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: قطعا نفع همه گروه ها و مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات است

آل هاشم: قطعا نفع همه گروه ها و مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات است