مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-02اقتصادي

ریل تامین مالی بنگاه های اقتصادی از بانک ها به بازار سرمایه تغییر یابد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه باید ریل تامین مالی بنگاه های اقتصادی از بانک ها به بازار سرمایه تغییر یابد، گفت: قیمت گذاری دستوری بیشتر رانت و فساد ایجاد می کند.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه باید ریل تامین مالی بنگاه های اقتصادی از بانک ها به بازار سرمایه تغییر یابد، گفت: قیمت گذاری دستوری بیشتر رانت و فساد ایجاد می کند.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی صبح امروز 11 آذرماه در نود و دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با محوریت بررسی فضای کسب و کار استان کرمان اظهار کرد: برخی از صنایع فولادی ما کوره بلند هستند و با قطع گاز این واحدها این صنایع صدمه زیادی خواهند دید.

وی با اشاره به سهمیه بندی استان ها در بخش گاز عنوان کرد: باید افزایش سهمیه گاز واحدهای فولادی استان کرمان را دنبال کنیم و ذخیره lng یکی از راهکارهای کوتاه مدت است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی غیرقابل پیش بینی بودن قیمت مواد اولیه، دریافت تسهیلات و بی ثباتی قوانین و مقررات را از عوامل اصلی موانع کسب و کار استان برشمرد و تصریح کرد: حفظ رتبه دوازدهم فضای کسب و کار استان سخت تر از رسیدن به آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز در این نشست گفت: با تلاش جمعی که در استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل تامین مالی بنگاه های اقتصادی از بانک ها به بازار سرمایه تغییر یابد

ریل تامین مالی بنگاه های اقتصادی از بانک ها به بازار سرمایه تغییر یابد