مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-12سياسي

آل هاشم: رژیم صهیونیستی در غزه بدنبال حفظ تمدن رو به زوال غرب است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در جنگ جاری غزه که به طور معجزه آسا و برخلاف همه محاسبات و معادلات، با وجود همه نوع جنایت جنگی صهیونیست ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در اجلاسیه شهدای عشایری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی اظهار کرد: شهادت گنج و میراثی است که از انبیاء و اولیای الهی به ما رسیده و باید آن را پاس بداریم و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دهیم.

  وی افزود: ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است و همه باید به سهم خود در  ا ین  زمینه تلاش کنند.

امام جمعه تبریز گفت: شهداء با نیت الهی و آرمان های خداپسندانه پای در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان گذاشته اند و قطعا قبل از جهاد اصغر ، جهاد اکبر  یعنی جهاد با نفس خود داشته اند که به چنین مقام والایی رسیده اند.

وی اضافه کرد: آنچه این روزها از بمباران ها و کشتارهای بیرحمانه از مردم غیرنظامی غزه در سطح نسل کشی و فشار بر ای کوچ اجباری جمعیت، در معرض دیدگان جهانیان قرار دارد، به نوعی نمونه ای از  جنایات صهیونیست ها در طول 75 سال گذشته است و این رژیم همیشه اینگونه وحشی بوده است.

آل هاشم تصریح کرد: در جنگ جاری غزه که به طور معجزه آسا و برخلاف همه محاسبات و معادلات، با وجود همه نوع جنایت جنگی صهیونیست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: رژیم صهیونیستی در غزه بدنبال حفظ تمدن رو به زوال غرب است

آل هاشم: رژیم صهیونیستی در غزه بدنبال حفظ تمدن رو به زوال غرب است