مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-12سياسي

ایثار و گذشت از ویژگی های سبک زندگی فاطمی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36انصارالمهدی( عج) گفت: ایثار و گذشت از ویژگی های سبک زندگی فاطمی بوده و از نشانه های علاقه مندی به حضرت زهرا(س) اطاعت از ایشان است.

- حجت الاسلام محب علی احدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36انصارالمهدی(عج) امروز در گفت وگو با فارس اظهار داشت: ایثار و گذشت از ویژگی های سبک زندگی فاطمی بوده و از نشانه های علاقه مندی به حضرت زهرا(س) اطاعت از ایشان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36انصارالمهدی( عج) با اشاره به ویژگی های منحصربه فرد حضرت زهرا(س) گفت: تواضع حضرت زهرا(س) به حضرت علی و دفاع ایشان از ولایت از ویژگی های بارز این بانوی بزرگ اسلام است و ایشان در ابراز محبت به همسر خویش سنگ تمام گذاشته و در همه حال مطیع و گوش به فرمان ایشان بود.

احدی تصریح کرد: دفاع فاطمه زهرا(س) از حریم ولایت از مهم ترین و بارزترین ویژگی های زندگی ایشان است و سرانجام آن حضرت در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) یک زن نمونه است، خاطرنشان کرد: زن یعنی کسی که در همه شئونات فردی و اجتماعی حضور پیدا می کند، ولی آن قدر عفیف و پاک دامن است که کسی نتواند به او ضربه ای بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار و گذشت از ویژگی های سبک زندگی فاطمی است

ایثار و گذشت از ویژگی های سبک زندگی فاطمی است