مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-29سياسي

کنگره ملی شهدا باید در شان شهدا برگزار شود


فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه و دبیر کنگره ملی 1106 شهید منطقه تربت حیدریه گفت: با توجه به ظرفیت های شهرستان تربت حیدریه، کنگره ملی شهدا باید در شٱن شهدا برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه و دبیر کنگره ملی 1106 شهید منطقه تربت حیدریه، امروز در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای تربت حیدریه اظهار کرد: نه تنها برای برپایی کنگره تاکنون هیچ بودجه مصوبی تعیین نشده است، بلکه تا این لحظه حتی یک ریال نیز از جایی دریافت نکرده ایم.

وی افزود: هر موضوع و پشتیبانی برای کنگره باید از مجموع داده های شهرستان باشد و با توجه به اینکه شهرستان های مه ولات، زاوه و رشتخوار در کنگره سهیم هستند می طلبد جلسات مشترک بیشتری با سه شهرستان دیگر برگزار شود.

یعقوبیان گفت: هرچند کنگره ملی در یک روز برگزار می شود، اما از 10 روز قبل نمایشگاه و نیز نمایش آیینی حدیث پایداری شامل بازسازی حماسه نهم دی 57 (پیروزی انقلاب اسلامی در تربت حیدریه 43 روز زودتر از دیگر نقاط کشور) و یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس که در آن رزمندگان خطه تربت حیدریه در گردان امام رضا علیه السلام نقش آفرینی داشتند، به تصویر کشیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدا باید در شان شهدا برگزار شود

کنگره ملی شهدا باید در شان شهدا برگزار شود