مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-30اجتماعي

جولان سگ های ولگرد و ماراتن فرار دانش آموزان در مسیر مدرسه


گله سگ های ولگرد در مناطق مختلف شهرستان رفسنجان به ویژه در روستاهای این شهرستان موجب ترس و وحشت دانش آموزان در مسیر مدرسه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، معضل سگ های ولگرد در این شهرستان تمامی ندارد، در مناطق مختلف شهر و روستاها شاهد تعداد زیادی از سگ های ولگرد هستیم که در کوچه و خیابان ها پرسه می زنند و رعب و وحشت ایجاد می کنند.

ساکنان منطقه نوق این روزها بیشترین گلایه مندی را از وجود سگ های ولگرد دارند و آمار بالایی از حمله سگ ها نیز در این منطقه داریم.

مادر یکی از دانش آموزان اهل روستای محمدآباد هراتی با بیان اینکه هر روز صبح وقتی برای رفتن دخترم به مدرسه درب خانه را باز می کنیم با صحنه تکراری گله های سگ مواجه می شویم، اظهار کرد:  هر روز صبح فرزندم باید با ترس و دلهره مسیر خانه تا مدرسه را طی کند.

وی از مسؤولان می خواهد؛ تا قبل از آنکه سگ ها به یک انسان دیگر حمله کنند و بیماری هاری به جانش بیندازند و او را از پای در بیاورند، فکری به حال این معضل کنند.

در روستای دیگری نیز چند ماه قبل صبح هنگام که یک پیرزن عازم رفتن به منزل فرزندش بوده، یک قلاده سگ به او حمله کرده و او را از پا در می آورد و ده ها مورد از حمله سگ ها که در این شهرستان اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سگ های ولگرد و ماراتن فرار دانش آموزان در مسیر مدرسه

جولان سگ های ولگرد و ماراتن فرار دانش آموزان در مسیر مدرسه