مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-23اقتصادي

روند کاهشی قیمت کالاها در هفته های اخیر


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تیمی در سطح کشور داریم که هر روز قیمت ها را رصد می کند، در هفته های اخیر روند کاهشی داشتیم، - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تیمی در سطح کشور داریم که هر روز قیمت ها را رصد می کند، در هفته های اخیر روند کاهشی داشتیم، اما هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فرهیدزاده ضمن اشاره به سیاست های دولت برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: همه سعی و تلاش ما این است که اجحافی در حق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت نگیرد.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه اقدامات ما بر اساس مقررات اساسنامه منتج از مجلس انجام می شود، عنوان کرد: هیات تصویب قیمت ها در سازمان، صورت های مختلف مالی را بررسی و برای کالاهای مختلف سود متعارف تصویب می کند.

وی اضافه کرد: در این قیمت گذاری، کالاهای اساسی و ضروری متفاوت هستند، چراکه سود چندانی ندارند و حاکمیت در تامین بخش زیادی از آن سهیم است.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از ورود سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به خدمات گفت: دخالت در تعرفه آب، برق و غیره نیز جزو وظایف این نهاد است تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی قیمت کالاها در هفته های اخیر

روند کاهشی قیمت کالاها در هفته های اخیر