مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-12سياسي

چرا «حاج قاسم» از راه به در نشد


استاد حوزه و دانشگاه و فعال فرهنگی در کشور گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان طاغوت به کرمان آمد، زمانی که پروتکل های یهود با حضور مستشاران صهیونیستی در ایران پیاده می شد و هیچ کس هم جلودار آن نبود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، معصومه حکیمیان ظهر امروز سه شنبه 21 آذرماه در همایش تبیین سیمای مطلوب الگوی سوم زن مسلمان اظهار کرد: شهید رجایی می گوید معلمی، شوق، هنر و عشق است و اگر شوق، عشق و هنر در وجود معلمان نجوشد، نمی شود کار را پیش برد.

وی بیان کرد: امروز در جهان، ایران و کرمان، معلم بودن بسیار سخت تر از 20 سال یا 25 سال قبل است، زیرا شما الان با نسلی مواجه هستید که در گرداب های سنگینی دست و پا می زند.

حکیمیان تصریح کرد: مردم هم در گرداب های سنگینی دست و پا می زنند و یک منجی لازم دارند، کسی که اولا آنها را بفهمد و ثانیا یک روش و منش نجات بخش را در وجودشان اجرا کند.

وی ادامه داد: با نسل الان نمی شود، شوخی کرد و نمی شود آنها را سرسری گرفت، زیرا از دست می رود مانند عده ای که از دست رفته اند.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به معلمان اظهار داشت: شما که معلمی را بر عهده گرفته اید در شرایطی که این نسل دائم در معرض خطر است باید بدانید ما هدف بزرگی داریم که مهدکودک، آموزش و پرورش، سربازخانه و آموزش عالی می تواند برای آن تلاش کند و باید نسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «حاج قاسم» از راه به در نشد

چرا «حاج قاسم» از راه به در نشد