مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-01سياسي

واکنش قوه قضاییه به اظهارات سخنگوی دولت در مورد لایحه عفاف و حجاب/


مرکز رسانه قوه قضاییه در رابطه با اظهارات اخیر سخنگوی دولت در مورد لایحه عفاف و حجاب اطلاعیه ای صادر کرد.

- در پی اظهارات سخنگوی دولت در جمع دانشجویان درباره لایحه عفاف و حجاب، مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه ای صادر کرد که در هفت بند، نکاتی را متذکر شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بهادری جهرمی در نشست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفته بود که دولت معتقد بود که نیازمند به اصلاح در قانون نیستیم و قوانین موجود کفایت می کند و لزومی به ارائه لایحه جدید نیست، مع‎ذلک به‎دلیل اینکه قوه قضاییه این لایحه را تدوین و به دولت ارسال کرده و از این حیث لایحه قضایی محسوب می‎شده، لذا دولت به‎جای رویکرد مخالفت، رویکرد تعامل را برگزیده و لایحه را ظرف مدت 20 روز تقدیم مجلس کرده است.

این در حالی است که بر اساس اطلاعیه دستگاه قضا، سخنان سخنگوی دولت در رابطه با سیر طی شده در تدوین لایحه عفاف و حجاب در بخش هایی ناقص و غیردقیق بوده و این امر می تواند در تحلیل این موضوع حقوقی سبب برداشت های اشتباه گردد.

مقدمه ای که در ادامه آن، این نکات مورد تذکر و یادآوری قرار گرفته است:1- شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهور محترم، بر اساس مصوبات خود در تقسیم کار دستگاه ها در زمینه عفاف و حجاب، تهیه لایحه را به عنوان وظیفه قوه قضاییه تلقی و اعلام کرده است و عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قوه قضاییه به اظهارات سخنگوی دولت در مورد لایحه عفاف و حجاب/

واکنش قوه قضاییه به اظهارات سخنگوی دولت در مورد لایحه عفاف و حجاب/