مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 02:002023-12-05بين الملل

فشار هزینه های جنگ غزه صهیونیست ها را به جان هم انداخت


رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند، فشار هزینه های طولانی شدن جنگ غزه احزاب و مسئولین این رژیم را بر سر متمم بودجه به جان هم انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، کابینه رژیم صهیونیستی ششم آذر ماه گذشته متمم بودجه  بی سابقه ای به ارزش هشت میلیارد دلار را برای رفع نیازهای جنگی که این رژیم از دو ماه پیش به راه انداخته، تصویب کرده است.

مبلغ این بودجه جدید 30 میلیارد شکل (حدود 8 میلیارد دلار)  برای تامین هزینه های جنگ تا پایان سال جاری است که حزب موسوم به وحدت ملی به ریاست  بنی گانتز عضو کابینه جنگ کنونی رژیم صهیونیستی که پیشتر وزیر جنگ این رژیم بود به همراه تعدادی از وزیران با این بودجه مخالف بودند.

  مخالفت دو وزیر حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، شامل نیر برکات وزیر صنعت و اوفر آکونیس وزیر علوم با این متمم بودجه هم خود نشانه ای از تعمیق دودستگی ها در داخل حزب حاکم این رژیم است.

از همین رو نشست دیروز سه شنبه  کمیته مالی کنست درباره بودجه اسراییل با بالا گرفتن بحث و اختلاف ها به نتیجه ای نرسید و متوقف شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه اقتصادی گلوبز در تل آویو، یکی از اعضای حزب حاکم لیکود مانع از تصویب  متمم بودجه رژیم صهیونیستی شد که توسط بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم برای پوشش هزینه های جنگ در نوار غزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار هزینه های جنگ غزه صهیونیست ها را به جان هم انداخت

فشار هزینه های جنگ غزه صهیونیست ها را به جان هم انداخت