مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-30سياسي

آموزش و پرورش عرصه وسیعی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت است


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قرائت قرآن باید بر جان و روح افراد اثر داشته باشد، گفت: آموزش و پرورش عرصه وسیعی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت است و می توان از این ظرفیت برای تربیت نسل استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با مسوولان فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، ضمن گرامی داشت هفته قرآن، عترت و نماز، اظهار کرد: قرآن کلام خدا است و این کلام جذاب و تاثیرگذار وقتی از نهادی پاک قرائت می شود، اثرگذاری آن مضاف می گردد.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که بسیاری از انسان ها به واسطه شنیدن صوت دلنشین قرآن توسط پیامبر اکرم(ص) ایمان و اسلام آوردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قرائت قرآن باید بر جان و روح افراد اثر داشته باشد، افزود: آموزش و پرورش عرصه وسیعی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت است و می توان از این ظرفیت برای تربیت نسل استفاده کرد.

شاهرخی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه قرآن و عترت آموزش و پرورش لرستان، گفت: برخی ها نیمه خالی را می بینند، باید هم به کارهای انجام شده توجه شود و هم برای کارهای انجام نشده برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: باید طراحی ها به گونه ای شود که فردای ما از امروز بهتر باشد و تحقق این مهم مستلزم همکاری بین بخشی و صرف اعتبار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش عرصه وسیعی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت است

آموزش و پرورش عرصه وسیعی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت است