مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-26بين الملل

جنگ ادامه دار نظامیان رژیم صهیونیستی با تیم های پزشکی


جمعیت هلال احمر فلسطین امروز (یکشنبه) اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی در کار تیم های پزشکی در کرانه باختری به وسیله تفتیش مداوم آمبولانس ها اختلال ایجاد می کنند.

- جمعیت هلال احمر فلسطین امروز (یکشنبه) اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی در کار تیم های پزشکی در کرانه باختری به وسیله تفتیش مداوم آمبولانس ها اختلال ایجاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جمعیت هلال احمر فلسطین در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: نیروهای اسراییلی به صورت مداوم آمبولانس های ما را رصد و تفتیش می کنند و با این کار مانع فعالیت نیروهای امدادی هلال احمر فلسطین و رسیدگی به مجروحان می شوند.

جمعیت هلال احمر فلسطین همچنین ادامه داد، ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان دولتی جنین و بیمارستان ابن سینا در کران باختری را محاصره کرده است.

روز شنبه وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد دو فلسطینی در جریان حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری شهید شدند.

تنش ها در خاورمیانه پس از حمله حماس به شهرک های صهیونیست نشین در نوار غزه و عملیات متقابل نیروهای رژیم صهیونیستی علیه حماس تشدید شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ادامه دار نظامیان رژیم صهیونیستی با تیم های پزشکی

جنگ ادامه دار نظامیان رژیم صهیونیستی با تیم های پزشکی