مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-23بين الملل

چرا صهیونیست ها و آمریکا مجبور به پذیرش آتش بس شدند؟


فواد ایزدی کارشناس مسائل بین الملل معتقد است آمریکا و رژیم صهیونسیتی علاقه ای به آتش بس ندارند و اکنون هم بر خلاف ادعاهای قبلی خود بنابر دلایلی آتش بس موقت را پذیرفته اند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: گذشته و بعد از گذشت بیش از 45 روز از حملات رژیم صهیونسیتی به غزه، کابینه رژیم اشغالگر قدس در نهایت به پذیرش توافق آتش بس با میانجی گری های دولت قطر و مصر متوسل شد.

اتفاقی که بسیار از کارشناسان آن را شکستی دیگر برای صهیونیست ها می دانند.

صهیونیست ها علاقه ای به پایان دادن به جنایات در غزه ندارند فؤاد ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در همین باره گفت: یک نکته مهم که باید در این توافق به آن توجه شود این است که این آتش بس یک آتش بس موقت است و آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ علاقه ای پایان دادن به جنایات خود ندارند و پیش از این هم بارها با آتش بس مخالفت کرده اند و آمریکا حتی زمانی که قرار بود در قطعنامه ای که چند روز پیش در شورای عالی امنیت سازمان ملل تصویب شد، از کلمه آتش بس استفاده شود با آن مخالفت کردند و گفتند اگر این کلمه در قطعنامه باشد ما وتو می کنیم.

  وی اضافه کرد: یک کلمه دیگری به معنای توقف بشر دوستانه می دهد که رییس جمهور آمریکا هم آن را مطرح کرد و یک نوع توقف تاکتیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صهیونیست ها و آمریکا مجبور به پذیرش آتش بس شدند؟

چرا صهیونیست ها و آمریکا مجبور به پذیرش آتش بس شدند؟