مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:262023-12-19حوادث

فوت سالانه 500 تا 600 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده های اصفهان


علی مولوی، رییس پلیس راه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در شش ماهه اول سال تصادفات به ویژه در حوزه برون شهری با افزایش 9 درصدی روبه رو بوده است.

وی با بیان اینکه  سالانه حدود 500 تا 600 نفر به دلیل حوادث رانندگی در جاده های اصفهان جان خود را از دست می دهند رعایت نکردن قوانین و مقررات از سوی رانندگان را در جان باختن این افراد مؤثر دانست و گفت: معتقدم 80 درصد علل وقوع حوادث ترافیکی عامل انسانی است.

  مولوی با اشاره به کاهش فوتی های حوادث رانندگی در سالیان گذشته بیان کرد: سال 84 نزدیک به 24 هزار نفر در حوادث رانندگی جان باختند اما با اقدامات رسانه ای، فرهنگ سازی، طرح همیاران پلیس، پلیس یاران تصادفات کاهش یافته و تعداد جان باختگان به مرز 16 و 17 هزار نفر در سال رسید.

رییس پلیس راه اصفهان اضافه کرد: با توجه به تعطیلات در ایام مختلف سال و همچنین جذاب بودن استان به عنوان مقصد گردشگری ترددها نیز در جاده های استان افزایش می یابد و در همین بازه زمانی نیز حوادث ترافیکی استان افزایش می یابد، البته در مواقع بارندگی و شرایط جوی نامساعد هم شاهد افزایش حوادث هستیم.

وی  توسعه سامانه های هوشمند و کنترل وضعیت رانندگان در تمامی پلیس راه ها و استفاده از سامانه سپهتن و همچنین  اصلاح نقاط پرحادثه را از جمله برنامه های پلیس راه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سالانه 500 تا 600 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده های اصفهان

فوت سالانه 500 تا 600 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده های اصفهان