مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-02سياسي

امکان مشارکت تهرانی ها در تنظیم بودجه سالانه شهر با یک تلفن همراه


طرح «من شهردارم»، یک طرح کامل و جامع است که بر اساس آن، همه شهروندان می توانند با یک تلفن همراه، در تنظیم بودجه سالانه شهر مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آیین آغاز دومین دوره طرح من شهردارم با حضور پرویز سروری نائب رییس شورای شهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا،  عباس آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، میثم مظفر، نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، شهرداران و رؤسای سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

مهدی چمران در آیین آغاز دومین دوره طرح من شهردارم گفت: در گذشته مدیریت شهری در برنامه ریزی و بودجه ریزی ها از معتمدین و شورایاری ها در نواحی مختلف با  نظر خواهی و دریافت پیشنهادات، شهر را اداره می کرد که امروز، با طرح بسیار خوب من شهردارم همه مردم در امورات شهر خود سهیم و دخیل خواهند شد.

وی افزود: در گذشته عقب افتادگی های زیادی به وجود آمده و باید این عقب افتادگی ها را با برنامه ریزی صحیح، جبران کرده و رو به جلو، حرکت و پیشرفت کنیم.

باید هر شهروند، به اندازه یک آجر در ساخت شهر خود را سهیم بداند و با دلسوزی و مشارکت در امورات شهری زیست بهتری برای همه مردم به وجود خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مشارکت تهرانی ها در تنظیم بودجه سالانه شهر با یک تلفن همراه

امکان مشارکت تهرانی ها در تنظیم بودجه سالانه شهر با یک تلفن همراه