مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-28پزشكي

تست کیت های آزمایش آب و فاضلاب کینوکم


آب بعنوان مایع حیات نقش بسزایی در زندگی انسان ها دارد به گونه ای که تمام فرآیند های حیاتی بدن انسان همچون تنظیم دمای بدن، دفع مواد زائد، تنفس و خیلی موارد دیگر وابسته به آب است.

- آب بعنوان مایع حیات نقش بسزایی در زندگی انسان ها دارد به گونه ای که تمام فرآیند های حیاتی بدن انسان همچون تنظیم دمای بدن، دفع مواد زائد، تنفس و خیلی موارد دیگر وابسته به آب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت کینو کم، آب آلوده در عین حال می تواند منشا بسیاری از بیماری های کشنده ویروسی، باکتریایی و انگلی و همین طور مسمومیت و مرگ ناشی از سموم شیمیایی باشد.

بنابراین کیفیت شیمیایی و میکروبی آب برای آشامیدن بسیار حیاتی است.

در همین راستا سازمان های متولی بهداشت آب کشوری و جهانی همچون سازمان بهداشت جهانی WHO استانداردهای مربوطه را تدوین کرده اند که باید مرتب آب آشامیدنی بر طبق این استانداردها کنترل کیفیت شوند.

روش های استاندارد آزمایش آب و فاضلاب علیرغم مزایای بسیار محدودیت هایی همچون ماندگاری کم واکنشگرها، زمان بر بودن روش ها، پیچیدگی در روش و تفسیر نتایچ و همین طور وقت گیر بودن تهیه واکنشگرهای مختلف انجام آزمون که باید پس از تهیه اعتبارسنجی نیز شوند را به دنبال دارد که سبب افزایش هزینه، نیاز به کارکنان متخصص بیشتر و بعضا افزایش خطا آزمایش به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کیت های آزمایش آب و فاضلاب کینوکم

تست کیت های آزمایش آب و فاضلاب کینوکم