مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-15سياسي

حضرت فاطمه (س) نماد عفت و طهارت است


حضرت فاطمه (س) بانوی برتر دوجهان و نماد عفت و طهارت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، حجت الاسلام محمد حسن رحمانی، امام جمعه گرمه در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه گرمه اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) نماد عفت و طهارت است و بانوان مسلمان در زندگی خود باید از سیره و روش حضرت فاطمه (س) به عنوان گوهری تابناک و بهترین الگو و اسوه پیروی کنند.

وی با تسلیت ایام فاطمیه گفت: دهه فاطمیه و ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها فرصتی برای شناخت عمیق حضرت و تبیین ویژگی های شخصیتی ایشان است تا همه بدانند که حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای بانوان است.

امام جمعه گرمه افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی همه اهل بیت (ع) و شبیه ترین فرد به لحاظ اخلاق و رفتار به پیامبر گرامی اسلام(ص) بود.

وی با اشاره به گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: روز 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه است که وحدت میان این دو بخش سبب عملی شدن مطالبات مقام معظم رهبری و پیشرفت جامعه می شود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به روز حمل و نقل گفت: در دوران دفاع مقدس وقتی کالاهای رسیده به بنادر در تهدید حمله دشمنان بود، امام امت کامیون داران را برای تخلیه بارها از بنادر فراخواند و آنان نیز به این دعوت لبیک گفتند و به همین مناسبت 26 آذرماه روز ملی حمل و نقل نام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه (س) نماد عفت و طهارت است

حضرت فاطمه (س) نماد عفت و طهارت است