مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-28سياسي

آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری جزیره آشوراده در سفر دوم رییس جمهور به گلستان


استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری جزیره آشوراده توسط صندوق ملی محیط زیست در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری جزیره آشوراده توسط صندوق ملی محیط زیست در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان خبر داد.

علی محمد زنگانه عصر امروز سه شنبه، 7 آذر در دیدار با علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور اظهار کرد: در پروژه علاج بخشی خلیج گرگان از همراهی و همدلی تمامی ارکان سازمان حفاظت محیط زیست کشور تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این بوده که پس از صدور دستور رییس جمهور در خصوص لایروبی خلیج گرگان، اقدامات با سرعت و قدرت اجرایی شود، گفت: همدلی و هم افزایی تمامی دستگاه ها و دلسوزان در مسیر اجرای این پروژه ملموس و محسوس بوده است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه این پروژه عظیم و ملی نامزد برتر پروژه کشور شده و یک پروژه سبز به شمار می رود، تصریح کرد: در اجرای طرح علاج بخشی خلیج گرگان، محور اقدامات حفظ محیط زیست و احیای زندگی در این منطقه است.

زنگانه با اشاره به اینکه در مرحله اول اجرای طرح، لایروبی کانال آشور باعث زنده شدن دوباره خلیج گرگان و بازگشت پرندگان و ماهیان به منطقه خلیج گرگان شده است، تاکید کرد: تمامی اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری جزیره آشوراده در سفر دوم رییس جمهور به گلستان

آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری جزیره آشوراده در سفر دوم رییس جمهور به گلستان