مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-16حوادث

کشف 310 کیلوگرم مواد مخدر از خودروی 405


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از 310 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

  - ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از 310 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

  سردار جلیل موقوفه یی شامگاه گذشته با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران خبره پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی عناصر اصلی قاچاق و حمل مواد مخدر در سطح کشور ، محرز شد گروهی از قاچاقچیان مسلح قصد انتقال مواد مخدر بین شهرهای مرزی شرق کشور دارند.

وی تصریح کرد: با تکمیل اطلاعات و بررسی های همه جانبه ماموران، هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات ، دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد.

به گفته سردار موقوفه یی، قاچاقچیان با یک دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان در تردد بودند که با هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه ماموران عملیات ویژه استان سمنان، شناسایی و توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودروی سواری به محض مشاهده ماموران متواری شد و پلیس بعد از هشدارهای مکرر ، در نهایت اقدام به تیراندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 310 کیلوگرم مواد مخدر از خودروی 405

کشف 310 کیلوگرم مواد مخدر از خودروی 405