مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-13سياسي

طرح یاریگران زندگی در 260 روستای چهارمحال و بختیاری اجرا می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح یاریگران زندگی در 260 روستای این استان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاه سازی مردم اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی روز سه شنبه در نشست کمیته مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: طرح یاریگران زندگی در 260 روستای این استان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاه سازی مردم اجرا می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: طرح یاریگران روستا یک طرح ملی بوده که با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آگاه سازی مردم و صیانت از بنیان خانواده تعریف و در حال اجراست.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پیشگیری در حوزه مواد مخدر، افزود: اجرای طرح یاریگران روستا و برنامه های آموزشی و فرهنگی در مدرسه ها با اولویت مدارس ابتدایی از جمله برنامه های مهمی است که اجرای آن به همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در حوزه فرهنگی، آموزش و پرورش، فرمانداری و دهیاری ها نیاز دارد.

حسین میرزایی بر ضرورت تهیه و تدوین یک برنامه و طرح برای پیشگیری و فرهنگ سازی در حوزه مصرف مواد مخدر با اولویت دانش آموزان ابتدایی از سوی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: فرهنگ سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یاریگران زندگی در 260 روستای چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

طرح یاریگران زندگی در 260 روستای چهارمحال و بختیاری اجرا می شود