مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-15سياسي

امام جمعه یزد: زیاده خواهی آفت بزرگ اقتصاد اسلامی است


امام جمعه یزد با بیان این که دنبال سود بیشتر بودن را یکی از آسیب های اقتصاد دانست و گفت: سود محوری آفت بزرگی در اقتصاد اسلامی است و باید با بصیرت افزایی از مسیر انحرافی از آن فاصله بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزد، ظهر امروز در خطبه های این هفته 24 آذرماه نماز جمعه مرکز استان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: باید آگاه باشیم که ما در محضر خدا هستیم و پروردگار ناضر بر اعمال و کردار ماست.

وی با بیان این که همه گرو و پاسخگوی اعمال خودمان هستیم، افزود: هر حرکت، تلاش، پاسخ و کرداری برای ما مسئولیت هایی دارد که باید در محضر خداوند متعال پاسخگوی آن باشیم و اعمال ما یا به سعادت و قرب الهی ما را می رساند و یا در عذاب قرارمان می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد  به عزاداری هایی که در نقاط مختلف کشور در سوگ حضرت زهرا(س) برگزار می شود اشاره کرد و گفت: امام زمان(عج)، حضرت فاطمه(س) را الگو و اسوه خود معرفی می کنند و مکتب فاطمی مکتبی است که همه علما و بزرگان از آن پیروی می کنند.

امام جمعه یزد با تاکید بر این که مکتب حضرت زهرا(س) برای همه ما یک حجت است گفت: در مکتب آن حضرت خصوصیات، خصلت ها و برنامه هایی است که همه آنها می تواند برای ما راهگشا و موفقیت آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: زیاده خواهی آفت بزرگ اقتصاد اسلامی است

امام جمعه یزد: زیاده خواهی آفت بزرگ اقتصاد اسلامی است