مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-23بين الملل

مقاومت فلسطین، غرب را به این باور رسانده که رژیم صهیونیستی رفتنی است


معاون سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی از گذشته آرمان انقلاب اسلامی بوده، گفت: مقاومت فلسطین موجب شده مردم منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امشب سردار سیاری در دیدار با بسیجیان اظهار کرد: اسراییل قوی ترین شبکه اطلاعاتی در دنیا را دارد و حالا توسط غزه ضربه فنی شده است.

معاون سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اسراییل با مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های اطلاعاتی دنیا از جریان حماس با دست خالی شکست خورده است.

جریان حماس در فاصله مرز اسراییل و غزه که یک کیلومتر است، 9 لایه پیچیده اطلاعاتی را زده و این جنگ را علیه اسراییل آغاز کرده است به طوری که رهبرانقلاب فرمودند: اسراییل طوری ضربه فنی شد که دیگر امکان ترمیم هم ندارد.

سردار سیاری در ادامه افزود: اسراییل بمباران مردم بی دفاع غزه را شروع کرده اما امروز آمریکا و اسراییل با شکست راهبردی که خوردند با هیچ اقدام تاکتیکی نمی توانند آن را جبران کنند.

برنامه اسراییل خالی کردن بخش شمالی غزه و تقسیم بین کشورهای عربی بود اما بعد از این اقدام کشورهای عربی دست رد به سینه آمریکا و اسراییل و انگلیس زدند.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه که آتش را تحمل و 70 سال ظلم را تجربه کردند اما از خانه هایشان خارج نشدند، گفت: یک قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین، غرب را به این باور رسانده که رژیم صهیونیستی رفتنی است

مقاومت فلسطین، غرب را به این باور رسانده که رژیم صهیونیستی رفتنی است