مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:212023-12-01سياسي

امام جمعه کرمان: صهیونیست ها بمب نیم تنی را روی سر کودک 5 کیلویی می ریزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه های نمازجعه کرمان که با حضور جمع کثیری از مردم مومن در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز سالروز شهادت سید حسن مدرس است، عالم مجاهدی که چندین دوره نماینده مجلس بود، به کاشمر تبعید شد و سپس به شهادت رسید.

مجلسی ها خود را با سرمشق های آیت الله مدرس بیازمایند امام جمعه موقت کرمان اضافه کرد: روز شهادت این مرد بزرگ را روز مجلس نام نهاده اند که نامگذاری به جایی است، اما سرمشق بسیار مشکلی دارد، چه کسانی که در مجلس هستند و چه کسانی که می خواهد وارد مجلس شوند، این سرمشق را سرلوحه خود قرار دهند.

وی ادامه داد: آیت الله مدرس، دانشمند، مبارز، شجاع، وطن دوست، جسور، دلیر، صاحب عزت نفس، صاحب مناعت طبع، صاحب کفن خونین و غیره بود، مجلسی ها هم باید خود را با این سرمشق ها بیازمایند.

روزی برای پیروزی در کشور ما 20 میلیون دلار هزینه می کردند حجت الاسلام صباحی به 16 آذرماه روز دانشجو پرداخت و با اشاره به اینکه امروز از تاریخچه آن روز سخن می گویم، گفت: آمریکا برای کودتا 28 مرداد 21 میلیون دلار هزینه کرد و موفق هم شد، اسناد آنها از حالت سری خارج و صرحتا به آن اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: صهیونیست ها بمب نیم تنی را روی سر کودک 5 کیلویی می ریزند

امام جمعه کرمان: صهیونیست ها بمب نیم تنی را روی سر کودک 5 کیلویی می ریزند