مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-04اقتصادي

پیش بینی اعتبار برای کاهش تصادف ها در جاده ابهر - قیدار


فرماندار شهرستان ابهر از پیش بینی اعتبار برای جاده ابهر - قیدار که حوادث رانندگی مرگباری در آن رخ داد ه است، در سفر رییس جمهوری خبر داد.

- احمد ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به شرایط جاده ابهر - قیدار و بالا بودن آمار تصادف ها در این مسیر، بیان کرد: این جاده یکی از جاده های پرتردد و در عین حال، حادثه خیز استان زنجان است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن سفر رییس جمهوری به استان زنجان، گفت: یکی از پروژه های اصلی و اولویت دار دور دوم سفر رییس جمهوری به زنجان، پروژه جاده ابهر - قیدار است.

او با اشاره به اینکه اعتبار بسیار خوبی برای بهسازی، تعریض و حذف نقاط حادثه خیز این جاده از محل سفر رییس جمهوری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: به محض ابلاغ اعتبار و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بلافاصله عملیات اجرایی در این محور آغاز خواهد شد.

فرماندار ابهر با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به زنجان و بازدید از این جاده، اظهار کرد: پیگیریم که اعتبار اختصاص داده شده در این سفر به کجا رسیده است.

در هفته های گذشته، این جاده محل وقوع حوادث متعددی بوده است که از جمله می توان به کشته شدن دو افسر پلیس، یکی از فرهنگیان استان و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان مان در تصادف ها اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار برای کاهش تصادف ها در جاده ابهر - قیدار

پیش بینی اعتبار برای کاهش تصادف ها در جاده ابهر - قیدار