مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-25اقتصادي

60 هزار میلیارد ریال برای ساخت راه آهن خراسان جنوبی تخصیص یافت


با پیگیری هایی که از طریق تهاتر نفتی و مجوز رهبری انجام شد، 60 هزار میلیارد ریال نفت برای طرح راه آهن استان فروخته شد و به زودی وارد استان می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری هایی که از طریق تهاتر نفتی و مجوز رهبری انجام شد، 60 هزار میلیارد ریال نفت برای طرح راه آهن استان فروخته شد و به زودی وارد استان می شود.

جواد قناعت، شب گذشته 3 آذر در اختتامیه ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی که با حضور معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، گفت: تخصصی کردن نمایشگاه صنایع دستی اقدامی مهم و ارزشمند است، و هر چه جلوتر برویم این محورها تخصصی تر و فنی تر می شود و نگاه ما به فعالان صنایع دستی بهتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد قناعت گفت: استان خراسان جنوبی به حعد عقب ماندگی تاریخی که دارد در حوزه زیرساخت ها دچار ضعف و مشکلاتی است، لذا طبیعتاً در دولت سیزدهم بیشتر توان انرژی و وقت ما صرف جبران این کمبودها در حوزه زیرساختی می شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در حوزه راه ها، جاده های مواصلاتی، بهداشت، راه آهن آب که درگیر دو دهه خشکسالی هستیم، انتقال آب دریای عمان به استان که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و در مرحله مسیرسازی از جمله این اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار میلیارد ریال برای ساخت راه آهن خراسان جنوبی تخصیص یافت

60 هزار میلیارد ریال برای ساخت راه آهن خراسان جنوبی تخصیص یافت