مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-25اقتصادي

کاهش50 درصدی تلفات جاده ای در بروجرد با ایمن سازی محورها


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بروجرد گفت: تلفات جاده ای با اقدامات اصلاحی و ایمنی در جاده های شهرستان بروجرد بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

- محمد ایرانشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس بروجرد گفت: در نیمه اول امسال اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال برای روکش آسفالت محورهای بروجرد به اراک، بروجرد  به اشترینان،  بروجرد به خرم آباد به طول 12 کیلومتر هزینه شده است.

وی اظهار داشت: همچنین روکش آسفالت راههای روستایی که بصورت آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی  به طول 25 کیلومتر شامل روستاهای چم صیدی، کولیدر، اسدخانی، رحیم آباد، رضاآباد، برده سره با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: ترانشه برداری و حذف نقاط حادثه خیز در محورهای روستایی سنگ سفید،  بیچون، گوشه محسن بن علی و محور گردشگری ونایی با عملیات 80 هزار  مترمکعب خاکبرداری و همچنین اصلاح پیچ دهکرد جاده بروجرد به اراک در حال اجرا با حجم 10 هزار متر مکعب می باشد.

ایرانشاهی با اشاره به انعقاد قرارداد نصب نیوجرسی در جاده بروجرد به اشترینان به طول 10 کیلومتر افرود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال منعقد گردیده که تاکنون 2 کیلومتر از آن اجرا شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال سه کیلومتر دیگر از آن نیز اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش50 درصدی تلفات جاده ای در بروجرد با ایمن سازی محورها

کاهش50 درصدی تلفات جاده ای در بروجرد با ایمن سازی محورها