مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-29سياسي

جمعی از فعالان رسانه خواستار برخورد قاطع با فیک نیوزها شدند


با صدور یک بیانیه؛جمعی از خبرنگاران، روزنامه نگاران و منتقدان سینمایی کشور با صدور بیانیه ای خواستار مقابله و برخورد قانونی با صاحبان کانال های تلگرامی بی هویت و جریان خبری غیراخلاقی توسط فیک نیوزها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به دنبال جریان خبری غیراخلاقی در کانال های تلگرامی فرهنگی و هنری و ایجاد التهاب و فضای متشنج، جمعی از خبرنگاران، روزنامه نگاران و منتقدان سینمایی کشور با صدور بیانیه ای خواستار مقابله و برخورد قانونی با گردانندگان و حامیان این کانال ها شدند.

  در متن این بیانیه آمده است:  مدتی است جریان رسانه به خصوص در حوزه رسانه های سینمایی دچار انحراف شده است و این انحراف از دریچه کانال هایی رخ می دهد که نقش ابزار را برای برآورده سازی اهداف برخی افراد حقیقی و حقوقی ایفا می کنند.

به طور حتم فضای ارتباطات و تکنولوژی به واسطه توسعه علوم پیشرفت کرده است و به همین دلیل شاهد تعاریف تازه ای از رسانه هم هستیم، اما متاسفانه این تعاریف تازه همواره پدیده خوشایندی نیستند و گاهی شکل های نارس و ناهنجاری از رسانه را معرفی می کنند که خود نوعی آسیب محسوب می شود.

وظیفه فعالان سینما و رسانه ایجاب می کند تا در کنار حمایت از رسانه های حرفه ای و فعالان اصلی این عرصه، مانع از آسیب زایی و رشد قارچ گونه فیک نیوزها بشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از فعالان رسانه خواستار برخورد قاطع با فیک نیوزها شدند

جمعی از فعالان رسانه خواستار برخورد قاطع با فیک نیوزها شدند