مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-16سياسي

روزهای سخت شورای شهر ابهر از انتخاب شهردار تا قهر اعضا


این روزها مدیریت شهری ابهر روزهای نا آرامی را سپری می کند، از یک سو شهردار بر کنار شده با حکم دیوان عدالت اداری حکم بازگشت به کار گرفته، اما استعفا داده است و از سوی دیگر اعضای شورا با قهر و ترک جلسه تعدادی از اعضا روبه رو شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دو سالی از روی کار آمدن شورای ششم ابهر می گذرد، اما در طی این دو سال مردم، شهرداران زیادی را به خود دیده اند که هیچ کدام کارشان به سرانجام نرسیده است.

به طوری کهan> از زمان تشکیل شورای ششم شهر ابهر اعضای شورا 4 بار شهردار انتخاب کرده اند که هر 4 شهردار بنا به دلایلی رد صلاحیت و یا برکنار شده اند.

عباس نیا، که سال 1400 از سوی شورا به عنوان شهردار ابهر معرفی شده بود در آذرماه سال 1401 طی یک جلسه فوق العاده به دلیل عدم سکونت در ابهر و شرایط احراز آن برای شورا برکنار و در پی آن حیدری سکان هدایت مدیریت شهری ابهر را برعهده گرفت، اما شهردار برکنار شده عقب ننشست و توانست با حکم دیوان عدالت مجددا صندلی شهرداری را تصاحب کند.

اما همه تلاش و پشتکار عباس نیا برای برگشت به شهرداری و جلب نظر دیوان عدالت چیزی جز ثابت کردن حقانیت خود به مردم ابهر نبود که مبادا در افکار عمومی بد یا ناکارآمد قضاوت شود، برای همین حکم دیوان را گرفت، استعفای خود را تقدیم شورا کرد، تا سریال انتخاب شهردار به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت شورای شهر ابهر از انتخاب شهردار تا قهر اعضا

روزهای سخت شورای شهر ابهر از انتخاب شهردار تا قهر اعضا