مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-06سياسي

تمرین و مرور کردن از ضروریات حفظ قرآن است


دارنده مقام کشوری مسابقات قرآن در استان اردبیل گفت: تمرین و مرور کردن در حفظ قرآن لازم و مهم است و در طول یک روز حداقل باید یک تا دو ساعت برای حفظ قرآن در نظر گرفت.

- ایسنا/اردبیل دارنده مقام کشوری مسابقات قرآن در استان اردبیل گفت: تمرین و مرور کردن در حفظ قرآن لازم و مهم است و در طول یک روز حداقل باید یک تا دو ساعت برای حفظ قرآن در نظر گرفت.

فاطمه حمیدی سولا دانش آموز 10 ساله اردبیلی و از چهره های موفق قرآنی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حفظ قرآن نه تنها مانعی برای پیشرفت درس و مدرسه نیست بلکه با کمک گرفتن از خداوند متعال تأثیر خوبی در این زمینه دارد.

این دانش آموز کلاس پنجم که فعالیت قرآنی خود را در رشته حفظ قرآن کریم از سن 6 سالگی آغاز کرده است، افزود: فعلاً حافظ 7 جزء از اول قرآن و جزء 30 جمعاً 8 جزء هستم.

قبلاً در موسسه قرآنی جامعه القرآن اردبیل دوره روخوانی و روان خوانی را پیش مربی و استاد گرامی آن موسسه سرکار خانم دلیر یاد گرفتم و دوره حفظ قرآن کریم را عملاً در مرکز دارالقرآن الکریم استان اردبیل در واحد خواهران زیر نظر مربی و استاد عزیزم سرکار خانم پرهیزکار ادامه می دهم و یک دوره آموزش فصیح خوانی را نیز امسال در تابستان در دارالقرآن با استاد ارجمند سرکار خانم جبارزاده با موفقیت تمام کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین و مرور کردن از ضروریات حفظ قرآن است

تمرین و مرور کردن از ضروریات حفظ قرآن است