مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-14سياسي

کشتارگاره صنعتی شهرداری بندرعباس باید تا 8 ماه آینده تکمیل شود


کشتارگاه مجهز و صنعتی شهرداری بندرعباس باید در بازه زمانی 8 ماهه تکمیل و به بهره برداری برسد و به منظور سلامت افراد ذبح کننده بر بهداشت کشتارگاه ها نظارت جدی صورت گیرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: کشتارگاه مجهز و صنعتی شهرداری بندرعباس باید در بازه زمانی 8 ماهه تکمیل و به بهره برداری برسد و به منظور سلامت افراد ذبح کننده بر بهداشت کشتارگاه ها نظارت جدی صورت گیرد.

مهدی دوستی، امروز (بیست و سوم آذرماه)، در نشست کارگروه میز تصمیم استان هرمزگان که با حضور مدیران و مسئولین ارشد هرمزگان برگزار شد، با ذکر این نکته که کشتارگاه مجهز و صنعتی شهرداری بندرعباس باید در بازه زمانی 8 ماهه تکمیل و به بهره برداری برسد و به منظور سلامت افراد ذبح کننده بر بهداشت کشتارگاه ها نظارت جدی صورت گیرد، اظهار کرد: کشتارگاه های بندرعباس دارای وضعیت نامناسبی هستند که با توجه به مشترک بودن بیماری های میان انسان و دام، نیاز است نظارت بر کشتارگاه ها با حساسیت ویژه ای نسبت به ذبح دام و نگهداری گوشت اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های مورد نیاز آب و برق شهرک های فولاد و شیشه تامین خواهد شد، گفت: برای تامین گاز این پروژه ها نیز پیگیری های لازم از طریق وزاتخانه ها در حال انجام است تا این مسئله نیز مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاره صنعتی شهرداری بندرعباس باید تا 8 ماه آینده تکمیل شود

کشتارگاره صنعتی شهرداری بندرعباس باید تا 8 ماه آینده تکمیل شود