مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-12اقتصادي

میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان در تدارک برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از فراهم کردن بسترهای لازم برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از فراهم کردن بسترهای لازم برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان خبر داد.

محمدهادی طهرانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، افزود: بنا بر تاکیدات ویژه مقام عالی دولت در سیستان وبلوچستان قرار است به زودی همایش فرصت های سرمایه گذاری استان با هدف معرفی ظرفیت ها، استعدادها و فرصت های سرمایه گذاری با حضور دستگاه های اجرایی، فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران در شهرستان زاهدان برگزار شود.

وی بیان کرد: در این همایش هر یک از دستگاه ها وظایف خاصی را دنبال خواهند کرد که این اداره کل علاوه برگزاری پنل تخصصی و همچنین تکالیف ذاتی و تخصصی خود، مسئولیت کمیته تشریفات حضور را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر این همایش، سلسله جلسات متعددی با متولیان امر تشکیل شده که امیدواریم این همایش بتواند زمینه ساز ورود سرمایه گذاران به استان باشد.

به گفته طهرانی مقدم، یکی از ماموریت های اصلی اداره کل در همایش آتی، معرفی دقیق و صحیح سیستان وبلوچستان در همه ابعاد آن ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان در تدارک برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری

میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان در تدارک برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری