مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-11حوادث

تلاش برای رسیدن به شرایط قبل از آتش سوزی منطقه ویژه در حداقل زمان


با توجه به هماهنگی هایی که با مرکز انجام شده و به میدان آمدن همه بنا بر این است که از گسترش آتش در منطقه ویژه جلوگیری شود و در حداقل زمان به شرایط قبل از حادثه برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهار کرد: روز گذشته شاهد حادثه ناگوار آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بودیم.

وی از همه اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه های امدادی و عملیاتی استان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با کار هماهنگ و تیمی که صورت گرفت اقدامات شایسته و خوبی در راستای مهار آتش و پیشگیری از خسارت های بیشتر صورت گرفت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیریت خوب و مطلوب در صحنه و میدان عمل سبب شد تا حریق به بقیه واحدها گسترش نیابد و از خسارت های بیشتر جلوگیری شود، اضافه کرد: با وجود خسارت های مالی وارد آمده به این واحد تولیدی در استان خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

قناعت به آماده باش کامل دستگاه های امدادی و عملیاتی و همچنین دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان تا پایان کامل عملیات مهار آتش تأکید کرد و گفت: لازم است تا پایان کار و حصول کامل برای رفع خطر همه دستگاه های امدادی، عملیاتی و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در آماده باش کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رسیدن به شرایط قبل از آتش سوزی منطقه ویژه در حداقل زمان

تلاش برای رسیدن به شرایط قبل از آتش سوزی منطقه ویژه در حداقل زمان