مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-26بين الملل

تلگراف: موشک جدید ایران قابلیت شکست سامانه دفاعی اسراییل را دارد


در پی رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح 2» رسانه های انگلیسی با ارائه جزییاتی درباره قابلیت های آن، این موشک را قدرتمند توصیف و تاکید کردند که قادر است پدافند هوایی رژیم صهیونیستی را شکست دهد.

- در پی رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک فتاح 2 رسانه های انگلیسی با ارائه جزییاتی درباره قابلیت های آن، این موشک را قدرتمند توصیف و تاکید کردند که قادر است پدافند هوایی رژیم صهیونیستی را شکست دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی نوشت که جمهوری اسلامی ایران از موشک مافوق صوت جدیدی رونمایی کرده است که می گوید، قادر است 15 برابر سریع تر از سرعت صوت پرواز کند و پدافند هوایی اسراییل را شکست دهد.

این موشک در واقع نسخه به روز شده فتاح 1 اصلی است که پیشتر در ماه ژوئن با برد 869 مایل (1400 کیلومتر) رونمایی شد و نوآوری اصلی آن، توانایی اش در فرار از آتش ضد هوایی است.

ایران می گوید که این موشک قادر به انجام این کار است، چراکه فتاح 2 مجهز به یک حامل مافوق صوت است که از خود موشک جدا می شود و می تواند مانورهای سریعی برای فرار از پدافند موشکی معمولی انجام دهد و با سرعت مافوق صوت به سمت هدف خود حرکت کند.

اگرچه مقامات آمریکایی و صهیونیستی تاکنون درباره رونمایی از این موشک اظهار نظری نکرده اند اما بردلی بومن مدیر ارشد لابی صهیوینستی بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلگراف: موشک جدید ایران قابلیت شکست سامانه دفاعی اسراییل را دارد

تلگراف: موشک جدید ایران قابلیت شکست سامانه دفاعی اسراییل را دارد