مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-22سياسي

مجوز تأسیس دانشکده پزشکی قانونی صادر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در افتتاحیه سی ونهمین نشست هم اندیشی مدیران سازمان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه برگزار شد، - رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته، مجوز راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی ذیل دانشگاه علوم قضایی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در افتتاحیه سی ونهمین نشست هم اندیشی مدیران سازمان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه برگزار شد، گفت: افزایش کیفیت، دانش و مدیریت منابع در حوزه نیروی انسانی و مالی و کارآمدسازی سازمان در اظهار نظرات کارشناسی برای صدور رأی در پرونده های قضایی از برنامه های جدی و اساسی این سازمان است.

150 شهرستان فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مسجدی ادامه داد: خدمات سازمان در حال حاضر در قالب 470 مرکز به مردم ارائه می شود؛ این در حالی است که در حال حاضر متأسفانه 150 شهرستان کشور فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته سازمان بدون استفاده از بودجه های دولتی و با اتکا به ظرفیت های استانی موفق به راه اندازی 43 مرکز پزشکی قانونی در کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تأسیس دانشکده پزشکی قانونی صادر شده است

مجوز تأسیس دانشکده پزشکی قانونی صادر شده است