مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-22سياسي

بررسی نقش فرق اسلامی در شکل گیری جامعه اسلامی در نیجریه


به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه، موضوع نقش فرق اسلامی در شکل گیری جامعه اسلامی با حضور اندیشمندان و نمایندگان همه فرق اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

- به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه، موضوع نقش فرق اسلامی در شکل گیری جامعه اسلامی با حضور اندیشمندان و نمایندگان همه فرق اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه با هدف معرفی فرهنگ غنی تشیع و اهل بیت(ع) به ویژه نقش و جایگاه آن در جامعه اسلامی نیجریه اقدام به برگزاری نشست تخصصی با حضور اندیشمندان و نمایندگان همه فرق اسلامی در این خصوص کرده است.

این نمایندگی فرهنگی، نشست تخصصی با عنوان نقش فرق اسلامی در شکل گیری جامعه اسلامی در نیجریه را در ابوجا برگزار کرد و 8 تن از شخصیت های دینی و علمی این کشور به نمایندگی از جامعه مسلمان از طریقت قادریه، تیجانیه ها و شیعیان و سایر فرق اهل تسنن سخنرانی کردند.

مجید کامرانی، رایزن فرهنگی کشورمان در نیجریه در آیین افتتاحیه این نشست، ضمن محکوم کردن جنایت ها و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه خواستار محکومیت این اقدام ددمنشانه از سوی نهادها و شخصیت ها و تشکل های اسلامی از هر طریق ممکن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نقش فرق اسلامی در شکل گیری جامعه اسلامی در نیجریه

بررسی نقش فرق اسلامی در شکل گیری جامعه اسلامی در نیجریه