مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-20اقتصادي

اتصال 95 درصد جایگاه های سوخت کهگیلویه و بویراحمد به سامانه هوشمند


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 95 درصد جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند متصل شدند و تلاش ها برای اتصال بقیه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در بازدیدهای مستمر از کارگاه سامانه هوشمند سوخت و روند فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: حساسیت کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زمانی مشخص می شود که شاهد چنین اختلالی باشیم که با مدیریت صحیح به تدریج تمامی جایگاه های سوخت استان به روش دستی وارد مدار و سوخت رسانی به مردم انجام گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود:هیچ گونه تغییر نرخی در قیمت سوخت وجود ندارد و مردم شریف به شایعات بی اساس توجهی نکنند.

وی با تکذیب شایعه تک نرخی شدن بنزین و جمع آوری کارت های سوخت گفت: به هیچ عنوان موضوع جمع آوری کارت های سوخت مطرح نیست همه تلاش ها بر این بود تا این سامانه حفظ شودو هم اکنون سامانه هوشمند سوخت فعال و هیچ گونه تغییری در قیمت و سهمیه بندی بنزین نیز وجود ندارد.

معاون استاندار تأکید کرد: با توجه به دستور وزیر نفت برای رفع مشکل و اختلال بوجود آمده ، مدیر عامل شرکت گازاستان ، مدیر کل امنیتی استانداری، مدیر کل پدافند غیر عامل حضور پیدا کردند و مدیریت و تمامی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 95 درصد جایگاه های سوخت کهگیلویه و بویراحمد به سامانه هوشمند

اتصال 95 درصد جایگاه های سوخت کهگیلویه و بویراحمد به سامانه هوشمند