مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-27اقتصادي

آموزش خانه به خانه تفکیک زباله در «خمام» انزلی


سرپرست فرمانداری خمام از آموزش خانه به خانه تفکیک زباله در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اجرای این طرح سبب کاهش ورود زباله به سایت موقت تخلیه زباله خواچکین شده است.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری خمام از آموزش خانه به خانه تفکیک زباله در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اجرای این طرح سبب کاهش ورود زباله به سایت موقت تخلیه زباله خواچکین شده است.

حسن آدمیت با حضور در تحریریه ایسنا در خصوص اقدامات انجام گرفته در مورد پسماند خواچکین اظهار کرد: شهرستان خمام دارای دو بخش مرکزی و چوکام بوده که در راستای ساماندهی پسماند در این محدوده، آموزش هایی مبنی بر اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا انجام گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام با اشاره به اختصاص سایت موقت تخلیه زباله در خواچکین افزود: سایت موقت تخلیه زباله خواچکین خمام 6000 مترمربع مساحت دارد و روزانه 29 تن زباله از شهر خمام و 3.

5 تن زباله از شهر چوکام وارد این سایت می شود.

وی گفت: بر اساس بررسی آمارهای شش ماه نخست سال های 1399 تا امسال به ترتیب 11000 تن، 8500 تن، 7300 تن، 5500 تن زباله وارد سایت وارد شده است که با اجرای آموزش های خانه به خانه شاهد روند کاهشی ورود زباله به این سایت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش خانه به خانه تفکیک زباله در «خمام» انزلی

آموزش خانه به خانه تفکیک زباله در «خمام» انزلی