مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-28اجتماعي

اینترنت رایگان شاد، ترفند جدید کلاهبرداران برای خالی کردن حساب!


رییس پلیس فتای البرز از دانش آموزان خواست به پیام های تبلیغی کذب اینترنت رایگان توجه نکنند تا در دام کلاهبرداران سایبری نیافتند.

- اینترنت رایگان شاد، ترفند جدید کلاهبرداران برای خالی کردن حساب! ایسنا/البرز رییس پلیس فتای البرز از دانش آموزان خواست به پیام های تبلیغی کذب اینترنت رایگان توجه نکنند تا در دام کلاهبرداران سایبری نیافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان روز سه شنبه هفتم آذر گفت: به تازگی برخی مجرمان سایبری، پیامک تبلیغی با عنوان 32 گیگ اینترنت رایگان در بستر شاد از سوی آموزش و پرورش را در فضای مجازی انتشار داده و با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی، دانش آموزان را به درگاه جعلی تشویق می کنند.

وی اضافه کرد: ارسال پیامک های جعلی، ارائه لینک های خرید، هدایت به درگاه های بانکی جعلی و معرفی اپلیکیشن های مختلف توسط مجرمان سایبری در این شرایط دور از ذهن نخواهد بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: کلاهبرداران با ترفند ایجاد صفحات جعلی پرداخت های بانک از کاربران اطلاعات بانکی، شماره کارت، رمز اینترنتی CVV2 و تاریخ انقضای کارت را اخذ و سپس اقدام به برداشت غیر مجاز می کنند.

جلیلیان در خصوص اپلیکیشن شاد گفت: نصب و به روز رسانی اپلیکیشن شاد نیازی به پرداخت وجه ندارد و کاربران می توانند از وب سایت آموزش و پرورش و یا فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت رایگان شاد، ترفند جدید کلاهبرداران برای خالی کردن حساب!

اینترنت رایگان شاد، ترفند جدید کلاهبرداران برای خالی کردن حساب!