مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-26سياسي

کشور به سازماندهی و تفکر بسیجی در گام دوم احتیاج دارد


جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تاکید کرد که بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی و جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم تفکر بسیجی پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 است.

حضرت امام بسیج را شجره طیبه نامید و آن را درخت تناور و پرثمری دانست که شکوفه های آن بوی بهار وصل وطراوت و حدیث عشق می دهد.

و در جای دیگر بسیج را لشگر مخلص خدا نامید که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند و بسیج را به مدرسه عشق ومکتب شاهدان و شهیدان گمنامی تشبیه کرد که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

با تامل در این جملات عارفانه حضرت امام (ره) راجع به بسیج، گویا کلمات تهی می گردد و قلم از نوشتن باز می ماند؛ لذا در ادامه اشاره ای به فرمایش خلف صالح حضرت امام (ره) یعنی امام خامنه ای می گردد آنجا که وظیفه کلی بسیج را متذکر می شوند: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور به سازماندهی و تفکر بسیجی در گام دوم احتیاج دارد

کشور به سازماندهی و تفکر بسیجی در گام دوم احتیاج دارد