مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-10سياسي

بنیاد علوی همگام با گروه های جهادی در مسیر محرومیت زدایی «فیروزآباد» کرمانشاه


مسوول بنیاد علوی در بخش «فیروزآباد» کرمانشاه کل اعتبار هزینه شده برای رفع محرومیت زدایی این منطقه را بیش از 400 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام امین سلیمی عبدحسینی مسوول بنیاد علوی در بخش فیروزآباد کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح خدمات بنیاد علوی در استان از سال 99 تا به امروز، اظهار کرد: در حال حاضر بنیاد علوی در استان کرمانشاه، در منطقه فیروزآباد شهرستان کرمانشاه فعال است.

وی ادامه داد: بخش فیروزآباد شامل شهر هلشی و سه دهستان سرفیروزآباد، عثمانوند و جلالوند است که 236 روستا با جمعیتی حدود 35 هزار نفر را شامل می شود.

مسوول بنیاد علوی در بخش فیروزآباد کرمانشاه تصریح کرد: بنیاد علوی فعالیت های خود را در چهار حوزه عمران و زیرساخت، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی و سلامت در این بخش پیگیری می کند.

وی در تشریح حوزه عمران و زیرساخت، به پروژه های آبرسانی به روستاهای که با مشکل تأمین آب مواجهه هستند اشاره کرد و افزود: 60 روستا در منطقه فیروزآباد با مشکل تأمین آب مواجه هستند که بنیاد علوی با مشارکت آب و فاضلاب استان با انجام پروژه ای در راستای انتقال آب از حمیل به سمت دهستان های جلالوند با هزینه ای حدود 8 میلیارد و 500 میلیون تومان مشکل 25 روستا از این تعداد را حل و فصل کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی همگام با گروه های جهادی در مسیر محرومیت زدایی «فیروزآباد» کرمانشاه

بنیاد علوی همگام با گروه های جهادی در مسیر محرومیت زدایی «فیروزآباد» کرمانشاه